Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

19 February 2017

Prince HairiAks Derma Darah




...Cerita Mula..

Hye all.. Apa khabar.. Just nak share dengan korang yang hari ni aku sempat untuk derma darah dekat MYDIN MITC, Melaka. Ini bukan kali pertama aku derma, rasanya kali KE-15 dah uols.. tak gila banyak. Bukan apa, aku dah mula menderma dari umur 17 tahun.  Masa tu dekat PLKN Mantin. Mula-mula tu memang rasa takut dengan jarum yang panjang. 

Bila dah lama tu, aku rasa biasa je. Kepada orang yang dapat darah aku ni. Semoga korang dapat menikmati darah Prince HairiAks ya.. Bukan senang nak dapat darah jenis O. So Prince dah bagi darah O dekat uols.. 

Sebelum terlupa nak promot sikit ni.. Jom lah like page Homestay Condo Villa D SavoyHairiAks.. 




Jangan Cakap Abang Tak Payung.. Kredit untuk My Lovely sayang yang ambilkan gambar ni.. :)



1 comment:

noor azlan said...

Saya tak pernah derma... takut nak derma... darah tak cukup... hehe